Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Ida Olsson #2

Nikon D3100 + Nikkor AF-S 50mm f/1.8G


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TIMELIMITS

Vilka fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
- David Andreasson

2012-07-28 | 13:34:11
Hemsida: http://www.timelimits.blogg.se

Madeleine-Foto

J�ttefina bilder!

Svar: Tack så mycket :)
- David Andreasson

2012-08-03 | 19:53:54
Hemsida: http://maddyz.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback