Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Inte hemma

Just nu är jag inte hemma, jag är hos farmor och farfar. Jag sitter just nu på farfars dator och ser att min design ser konstig ut, han använder en stationär dator med Internet Explorer, ser att andra bloggar inte ser så konstiga ut alls, har ni också problem, typ att något ser fel ut? För mig ser början av menyn konstig ut. Är någon av er experter på det här? Om ni är det kan ni väl maila mig eller något, vill ju att designen ska se felfri ut även om den inte är den snyggaste direkt. Visserligen har jag ju nyss skaffat den här men jag kommer att ha kvar den ett tag men jag ska börja koda på en ny design som ser seriösare ut och utan några jävla fel, har redan en i huvudet och jag vet att det är jobbigt när man byter design hela tiden men denna som jag ska börja på kommer jag nog att ha länge ;)
 
Jag kommer nog förövrigt hem på Fredag och nu ska jag ladda kamerabatterierna för imorgon blir det att dra och bada och fota :).


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback