Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 ohh yeah, stockholms city! (mobilblogg.)

Oredigerade dåliga iphonebilder... Idag har vi varit och handlat i Stockholms City (vi bor i Solna) och såklart tog vi tunnelbana, fettnice! Vi gick in i massa affärer; American Apparel (hittade inget), Topstreetware (hittade grejor men mamma tyckte det var för stort..) Cos (köpte en skjorta :o, har nästan aldrig skjorta men nu tycker jag det är nice, typ gubbstil haha) Akademibokhandeln och köpte; Isdraken av; Mikael Engström, den är ganska bra! Sen Pojken I Randig Pyjamas av; John Boyne, har ej börjat att läsa ännu men filmen är grymt bra och sorlig). Lunch åt vi på mc (äter fan inte där på en månad...) Sen hade jag massa rabatt på Phonehouse så jag fick en putsduk (den är faktiskt bra) gratis och imorgon blir det tre till gratis, eftersom hotellet ligger i ett köpcentrum (!) så drar jag in där efter vi har varit på Fotografiska och Vasa Museet :). Ha det fettnice!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Annika - Foto - Musik - Konst

Jaså du har åkte tub nu. Vi måste åka någon gång! Jag kan skrämma barnen med mina creepy face. :3

Svar: ooh nice ;)
- David Andreasson

2012-07-14 | 00:26:46
Hemsida: http://annikasphotos.blogg.se

Linafoto

Svar: Ja det kan man :)

Svar: :)
- David Andreasson

2012-07-14 | 11:28:55
Hemsida: http://linafoto.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback