Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Tävlar hos Malin

(gammal bild, annan storlek.)
 
Hejsan jag tävlar hos Malin om en värdescheck från tvspelsweb.se på 300:-. Om jag vann skulle jag vilja ha detta! Jag har gillat hennes facebooksida och följer henne på bloglovin, temat är sommar och jag hittade ingen bild alls utom denna bilden från förra året för jordgubbar tillhör sommaren :) Malins inlägg här!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alice - bilderbyalice

härlig bild!
allt bra?

Svar: tack, ja allt är bra :) själv?
- David Andreasson

2012-07-25 | 14:48:06
Hemsida: http://bilderbyalice.se

ellen - ebilder

Grymt snygg design och snygga bilder! Checka gärna in på min blogg :)

Svar: Tack så mycket :)
- David Andreasson

2012-07-28 | 23:00:16
Hemsida: http://ebilder.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback