Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 uppdatering av designen

Före:
 
Efter:
 
Okej, jag vet att alla har runda bilder. Men jag ska inte ha en rund profilbild sen när jag har en bättre på mig där jag ser glad ut ;) Sen efter C H E C K  T H I S  O U T ska det komma en bild och längre ner i menyn, de bilderna är inte fixade ännu men de kommer, jag lovar! Om man tänker att det ska vara nya och bra bilder i menyn blir det väl helt okej? :)
 
TRYCK F5!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alexandra

Hej nu har jag utsett vinnarna av veckans blogg, det blev tre vinnare denna gången så in och kika om det blev du! Kram :D

2012-07-20 | 12:23:07
Hemsida: http://typaleix.blogg.se

Sanna

var med i veckan blogg! :)

Svar: visst :)
- David Andreasson

2012-07-20 | 13:05:46
Hemsida: http://dabl.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback