Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Ang. texten i min rubrik.

Många har frågat denna frågan: Vad heter typsnittet i din rubrik? Och hur har du det så alla kan se det?

Som svar på dessa frågor: Det heter Letter Gothic Std. Och jag har laddat hem det och fixat en kod i kodmallen så alla kan se det även om man inte har det installerat på datorn, för på vissa datorer kan man tyvärr inte se det på från början och jag hittade allt om denna koden på sannasrum.se --> Här!

Hoppas detta hjälpte en del och att lite roligare inlägg snart kan komma ;)


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Anonym

gör du bloglovin/länkbyten ? :)

2012-03-18 | 09:47:04
Hemsida: http://tjugoandrejanuari.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback