Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Favorit i repris.


Nu har jag bestämt mig, ska köpa en ny kameraladdare, och eftersom jag har två batterier (så om jag hittar den ändå och har redan köpt så kan jag ju ladda båda samtidigt)

Har brist på bilder alltså. Men då kan jag ju visa denna bilden ovanför, en vanlig bild egentligen, men för mig känns det som mycket mer jag älskar den. Kanske för denna lilla busiga grabben snart ska flytta? Eller kan det vara bokehn? Haha vet inte men nu får det räcka för idag, herrå!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Emelie

så fin bild :D

2012-03-22 | 18:58:56
Hemsida: http://photodiaryy.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback