Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 vidare i en fototävling



Gick vidare i Jarinas fototävling! Riktigt trevligt, och nu vill jag ha hjälp att vinna, så ni som tycker mitt bidrag (Nr.2) är värd att vinna så kan ni ju rösta på mig! :) Här är länken dit! Kommentera när ni har röstat så får alla en länk sen!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sandra

Jag har röstat på dig.

Svar: tack!! :)
- David Andreasson

2012-11-02 | 21:33:05
Hemsida: http://sandizfoto.blogg.se

OTTO / P H O T O G R A P H Y

Vet du någon fototävling som man kan anmäla sig till just nu? :D

Svar: Nej bara julkalendrar :)
- David Andreasson

2012-12-03 | 19:19:49
Hemsida: http://ottophotograph.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback