Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 biljetter till breaking dawn

 
Äntligen kan man boka biljetter till den sista filmen!
Bokade biljetter till The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2 igår & hämtade dom idag! Är sjukt taggad! Åldersgränsen osv. har inte blivit satt ännu men den kommer att bli granskad snart, läs mer här. Den kanske blir från 15 år, men då kommer den förmodligen att granskas igen & folk kommer överklaga så det kommer förmodligen bli från 11 år (absolut inte säker, bara vad jag tror), men jag kommer in på den även om det blir från 15 år. Alla som är bioklubbsmedlemar kan boka nu, ni andra kan boka imorgon :) Nu blir det att läsa om hela serien för tredje gången innan filmen!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
linaaaaa

svar: okej. då. är. du. ofc. min. nya. bästa. vän
ochhh jaaaa de va huuuur bra som helst! :D

Svar: :DDD
- David Andreasson

2012-10-19 | 15:19:02
Hemsida: http://watchtv.blogg.se

David (fotoblogg)

test

2012-10-19 | 22:59:50
Hemsida: http://daphoto.blogg.se

Astrid

yeeyys, jag är också ett Twihard :D

Svar: coolt! :)
- David Andreasson

2012-10-22 | 14:22:40




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback