Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 changesssss

 
Så, stilrenare, snyggare, bättre.
Det är nu inte en helt ny design, menyn är i stort sett samma och inläggen har jag inte ändrat något i, det är bakgrunden och headern som är den största skyllnaden! Detta känns mer som mig, stilrent och vitt. Jag tor att jag kommer ha den här riktigt länge, och det känns som om jag menar det nu faktiskt! Är typ nöjd nu i alla fall! :) Tryck f5 för att uppdatera!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
linaaaaaa

suupersnyggt! Lova att aldrig ta bort supernatural bilden! :D

Svar: tack o jag lovar ;)
- David Andreasson

2012-10-07 | 16:26:22
Hemsida: http://watchtv.blogg.se

M ä r t h a . V

Snyggt det blev! :D

Svar: Tack så mycket! :)
- David Andreasson

2012-10-08 | 10:18:46
Hemsida: http://www.mvphotos.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback