Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Sjuk

Har varit sjuk nu ett tag, därför den dåliga bloggningen.
Magont, illamående, hosta & huvudvärk, har varit hos doktorn och lämnat massa blod osv. Och jag har inte mått bra alls, idag har jag varit uppe lite och varit mer "aktiv", sett på film & spelat spel, vilket betyder att jag börjar bli bättre. Jag har inte orkar att gå utanför dörren ens, så jag har inte fotat någonting men imorgon orkar jag nog gå ut, för som sagt så känner jag mig bättre :). Men ja nu vet ni så ses vi, typ.


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Erika - fotoblogg

Svar:
Tack! :)

2012-10-28 | 13:24:44
Hemsida: http://erikasundelin.webblogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback