Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 sommaren är så jävla skön, brudar o öl o så massa stön & iphoneskal

Klicka här för att lyssna på en asbra låt!

Har beställt dessa två skal i ett paket för 69 spänn, riktigt bra pris! Längtar som fan tills jag får dessa skalen, har också beställt nya iphonehörlurar som kommer senast på Torsdag och ja jag längtar såklart, såklart visar jag bilder när grejorna kommer :).


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
M ä r t h a . V

Vill också ha...! :3

Svar: Köp då :DD
- David Andreasson

2012-10-03 | 23:57:12
Hemsida: http://www.mvphotos.blogg.se/

Wilma

Hej! Måste bara säga att din blogg är grymt bra! Men jag undrar om du kan autofokusera med ditt 50mm objektiv(?), för du har ju en Nikon D3100 som jag också har. Isåfall vars har du köpt det? :)

Svar: Yupp jag har autofokus, köpte det på cyberphoto.se :)
- David Andreasson

2012-10-04 | 08:14:30
Hemsida: http://wgunnari.blogg.se

malin [fotoblogg]

riktigt snygga skal :)

Svar: :D
- David Andreasson

2012-10-04 | 12:00:02
Hemsida: http://mkarlstrom.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback