Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Tillbaka med ny design

Asså OH MY GOD. Det var typ hundra år sedan jag bloggade på "riktigt" och jag har saknat att visa mina bilder, har fixat mammas & pappas dator så nu funkar allt bra, gjorde hela den nya designen utom headern i ipad:en! Sååå smart! Men vad tycker ni? Kommer förmodligen ändra lite i header med bilderna, placering osv. för det känns inte helt 100 än, eller ta bort den och lägga till nån cool text... Såg att rubriken såg konstig ut på Mac också, ska se om jag kan fixa det.
 
Före:
 
Efter:


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
linaaaa

asbra! Diggar också supernatural bilden, du är ofc typ de enda svenska spn fanet jag känner till.. haha!

Svar: haha tack, och du är typ det enda spn fanet jag känner till,, hahahah ;)
- David Andreasson

2012-09-27 | 18:06:30
Hemsida: http://watchtv.blogg.se

linaaaa

haha, de är så dött här i sverige. Skulle jag prata om de bland mina andra kompisar skulle dom liksom bli "va? finns de andra serier än gossip girl?"

Svar: Hahahah samma här, alla typ bara ser det eller family guy (fast det är bra men ändå) ;)
- David Andreasson

2012-09-27 | 21:57:02
Hemsida: http://watchtv.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback