Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Gästbloggning - Minnen med David

Hej nu är jag, Annika här igen! Idag tänkte jag berätta lite om roliga minnen med David från 2012!
 
• Dagen efter att jag sett Kent live fotograferade jag BTS åt David när han hade plåtning med Alexandra. Mycket trevlig dag trots att jag inte hade lugnat ner mig helt från konserten än!
• Vi fotograferade varandra till våra designer (innan jag bytte blogg) på en riktigt fin plats en fin sommardag! Lagomt varmt, och riktigt fint väder, det gillas! Slutade med många användbara fotografier!

• Jag hade plåtning med Tilde, en fin och solig dag och David fotograferade BTS till mig. Mycket trevlig dag med mycket skratt och fina fotografier! Varför jag hade sweater och långa byxor på mig en av sommarens varmaste dagar har jag inget svar på.

 
Fototräff {den Lina, Elin, Ottila, Michaela hade} Jag och David åkte som sagt till Stockholm tillsammans en regnig Lördag i September där vi var på Fototräff. Riktigt roligt! Det var lite extra roligt att träffa alla bloggare och folk från Dayviews {ja, jag hänger runt där} som jag aldrig trodde man skulle träffa!
 
Fotomässan 2012 en Lördag i November mötte jag upp David på tågstaionen för att sätta oss på ett tåg mot Stockholm C. Med hjälp av pendeltåg tog vi oss vidare till Älvsjö för att gå på Fotomässan 2012. Riktigt cool upplevelse! Riktigt intressant och mycket gemenskap! Även där träffade vi folk som man aldrig trodde man skulle träffa! Som Bingo Rimér exempel!
 
Självklart har vi fler roliga minnen om allt galet vi gjort under våra många år som vänner! Detta var alltså bara några exempel på vad vi gjort det senaste tiden som är lite extra speciellt. Klart vi umågts "privat" också och fotograferat etc vid de tillfällena också.
Önskar er en god kväll!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback