- Ida Olsson #3
2012-08-05
20:24:27


Hejsan Jag ville bara Jag ville bara Jag ville bara Jag ville bara Jag ville bara Jag ville bara Jag ville bara Jag ville bara Jag ville baraJag ville bara Jag ville bara Jag ville bara Jag ville bara Jag ville bara Jag ville bara Jag ville baraJag ville baraJag ville baraJag ville baraJag ville baraJag ville baraJag ville bara

Postad i: Allmänt, Porträtt,



   Innan du kommenterar:
    » Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
    » Alla kommentarer granskas innan publicering
    » Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
    » Min utrustning hittar du i menyn
    » Inget får kopieras utan mitt tillstånd
    » Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
    » Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
    » Inga Bloglovinbyten här tack
    » Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!




« Ditt namn här


« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


    » Tillbaka till startsidan?



Trackback




David Andreasson / Bloggen
Välkomna till ännu en fotoblogg. Jag är en trettonårig kille som älskar foto & musik. Läs mer om mig här. :) Bloggen skapades 31 augusti 2011. Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox.

kontakta mig här:
[email protected]


bloglovin

David / Personligt
Bilder på mig Bloggen DagbokFrågor & Svar Självporträtt

Fotografi
Behind The ScenesBulgarien 2012DjurFototipsInstagramMänniskorNaturTema UtrustningPhotoshoptipsRedigering

Serier & Filmer
Övrigt

Gästbloggning TävlingarVideos



Arkiv: 2012
010203040506070809101112

Arkiv: 2011
010203040506070809101112

 
Bloggar & Länkbyten



Min kamerautrustning
Nikon D3100 • Nikkor AF-S 50mm f/1.8G • Nikkor AF-S 18-55mm f/3.5-5.6 • Sigma 70-300mm f/4-5.6 DG MACRO

Mer om kamerautrustningen här!